duminică, 1 noiembrie 2009

Lasati-ma sa umblu Orb printre voi

"Nebunia este un stil de viata"...obisnuia sa spuna Fe( fe este fiara;)) ) "Este un prilej de a pandi pe gaura cheii posteriorul lumii nevazute..si cand crezi ca ai reusit sa il prinzi pe Dumnezeu de picior,diavolul isi face intrarea in scena spulberand himera...Lumea se leapada doar de un costum marca Giorgio Armani;pe dedesubt ea intotdeauna va purta un costum impermeabil unde nici cele mai ascutite priviri nu ar avea acces."

"Este o intimitate inutila"-am ripostat eu.

"Oare?"-ma avertiza intr-un mod subtil Fe."Iti propun sa aruncam o privire peste marginea lumii.Sa ne plimbam pe coloana ei vertebrala si sa ii testam echilibrul.Sa anihilam proiectia babei Dochia...o lume dezbracata de constrangeri."

Ideea ma infiora,dar in mod abuziv inauntrul meu imi auzeam egoul razand,colturile gurii fiindu-i gata sa ii pocneasca.

"O lume unde gandurile fiecarui om sa fie proiectate pe o retina universala"...cazusem in plasa...Fe imi captase imaginea =Egoul zavorat in piept tragand de gratii,cerand sa fie eliberat conditionat.

"Jo cul de-a joa ca"

"Un joc mur dar si fara prin ci pii Fe..guvernat de HAOS"

"Si haosul are prin ci piile lui de func ti o na re..pana si el.O ordine in dez or di ne"

Un oftat prelung imi suiera...Un tren in gara...Aburii se pierdeau in decor...Ulimele cuvinte pe care reusisem sa le prind in mana fusesera "Lasati-ma sa umblu Orb,Surd si Mut printre voi".

Restul ...e tacere


0 comentarii: