luni, 1 februarie 2010

• nebunie lipsita de sens..e pleonasm??


nu ma intreba ce ma face sa scriu..din nou...e blog de dat cu inteligenta..deci constiinta ma impinge la pacatul de a scrie..dactilografia si de a bate intr-un ritm frenetic si asurzitor la tastatura.Nu stiu cum se numeste boala ..insomnie..nu..ahh..nu stiu daca exista o boala .dar o putem numi"boala scrisului frenetic care iti spulbera linistea noptilor"...Am o saptamana=7 zile decand nu am mai reusit sa inchid un ochi..nu..nu ochiul de la aragaz...ila inca mai arde .asteapta si el sa fie stins..nu inaite sa imi beau cafeaua..aburul emanat si caldura care te inconjoara cand sorbi o gura zdravana de cofeina este mai mult decat visare..o stagnare in neant.Incep sa imi fuga imaginile in fata ochilor..sa mi se perinde sunetele in cap..numai cuvintele nu reusesc sa le transpun pe ecran.Sunt ca o molie..inoptez in fata luminii monitorului..Tastatura asteapta sa prinda viata..si eu astept sa soseasca in statie cuvintele ...
In infima mea incercare de a seduce somnul(se pare ca nu reprezint o atractie pt el)...mi-am bagat playerul la incarcat..si am asteptat sa se aprinda luminita verde care anunta ca acesta poate fi deconectat de la sursa lui de viata.Urmeaza operatiunea player-folderul music-fisierul what on earth-melodia "Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing"
Reactia mea tipica: am o melodie care ma reprezinta pt un anumit moment al zilei/serii..moment al saptamanii..lunii ..al anului sau un moment din viata...muzica pt mine este egala cu vb a respira si substantivele miscare si arhitectura de miscari,gesturi,mimica,emotie,transparenta,dezmat,fara inhibiti...arta nudului..sa fi ceea ce esti..ceea ce simti..sa te pictezi in fata lumii asa cum crezi de cuviinta ca ei sa te observe..si daca ei sufera de daltonism ..nu folosi rosu sau verde in opera ta.

0 comentarii: