sâmbătă, 1 ianuarie 2011

...from far far away


strigatul

© prins intre nebunie si delir....nu inteleg sa intelegi ceea ce eu nu am putut sa inteleg din totalul de nonsenuri ce mi se abat in cale..

o dorinta nerostita infinit mai mare pentru a imbraca hainele croite de cuvinte...

copilarie...adu-mi aminte ce e nemurirea
in ochii ingropati de lacrimi
privesc in dansuri si trecutul
viitoru-n
volburat se-asterne
pe pleoape se-ncovoaie somnul...
si-n jur e doar tacere

soptesc pe chipul ars de soare memorii fara duhuri,
in cercuri line se coboara
suluri de fumuri
si visul se destrama

Dorinta moare stinsa-n piept si glasul tau se pierde
...un vis sau o dorinta sunt?rostita de pe buze sterpe...

[isi da ultima suflare,scuipa pe obraz ultimele cuvinte..sub acoperamantul aripilor tale..acolo unde vantul ce bate la rascruce de drumuri nu mai poate sa imi mai zguduie temeliile,acolo unde poti atinge noaptea cerul gurii cu mana ca sa mangai stelele...teama a inceput sa imi carieze oasele ...si putrezesc intemnitat in corp...inlantuit,incatusat ..si orb si mut,straint printre straini...un STRIGAT imi este chemarea...am fost tot ce vrei tu sa fiu...clopot ce se cearta cu cerul...sfant cu aureola de tantari....devorator de pacate..toate personajele si costumele pe care viata mi le-a oferit sa le joc si sa le port...dar eu cine sunt??...UN VISATOR...ce cauta raspunsuri in cartea vietii ..]

0 comentarii: